22 mei - Reisverslag uit Frómista, Spanje van JAAP ZWART - WaarBenJij.nu 22 mei - Reisverslag uit Frómista, Spanje van JAAP ZWART - WaarBenJij.nu

22 mei

Door: Jaap

Blijf op de hoogte en volg JAAP

22 Mei 2016 | Spanje, Frómista

Zondag 22 mei: Ik sliep in een hotel maar was toch om 06.00 uur wakker.
Heb wat tv gekeken tot 08.00 uur want dan pas kan ik aan het ontbijt. Dat was trouwens zeer goed en erg lekker.
Toen ik weg wilde fietsen uit Burgos begon het te regenen. Route opgepikt en net buiten Burgos begon het heel hard te waaien en de regen kwam met bakken uit de lucht. En net toen ik aan een klim was begonnen van 2,5 km en 9 procent. Het ging steeds harder waaien, zeker windkracht 8, echt niet normaal. Ik stond regelmatig gewoon stil. Ik dacht: dit gaat vandaag niet ver worden.
Ik ben nog een Belg tegen gekomen, samen koffie gedronken en daarna ieders weegs gegaan. Ik ben in Castro Jeriz gekomen en daar heb ik het voor gezien gehouden want de volgende plaats was nog 41 km.
Ik gok erop dt het morgen minder hard waait. Ontbijt is hier om 06.45 uur en dan kan ik om 07.30 uur fietsen.

  • 22 Mei 2016 - 19:59

    Jmullie:

    Jaap ik neem me petje voor je af vind het wel goed dat je dat zo kan nog veel succes we blijven het volgen.

    Groetjes John en Lieneke.

  • 22 Mei 2016 - 20:15

    Tineke En Michael :

    Wauw Jaap! Je gaat als n speer!
    Petje af, je bent n kei

  • 22 Mei 2016 - 20:19

    Tineke En Michael :

    Berichtje is niet compleet gestuurd!
    We vinden t leuk je berichten te lezen en dat t goed gaat.
    Het caminogevoel komt weer boven bij ons..
    Sterkte verder en we kijken weer uit naar je volgende berichten.

    Groetjes uit t Zwitserse

  • 22 Mei 2016 - 20:44

    Karin :

    Wauw Jaap, wat een verhalen en al zover gefietst. Pet af hoor. Af en toe rusten en een biertje op zijn tijd is heel fijn. Geniet van alles en we horen de rest van je verhalen wel. Gr uit het Fijnaartse

  • 23 Mei 2016 - 15:44

    Ton Visser:

    Jaap, later dan de bedoeling was heb ik jouw hele reeks van verslagen aandachtig gelezen; maj á maj man wat een gigantische prestatie ben je aan het leveren; een hele diepe buiging maak ik voor je en ik neem met bewondering diep mijn pet voor je af; Uit het verslag valt op te maken dat je van alles meemaakt, hele mooie en schitterende zaken maar ook momenten waarop je diep in je reserves en doorzettingsvermogen moet tasten; vanaf vandaag zal ik iedere dag kijken of er een nieuw verslag is; geniet volop van al het mooie, hou vol en blijf vooral gezond en dan zien we elkaar t.z.t. weer in Middelburg: Ton

  • 23 Mei 2016 - 23:24

    Lina V.d. Voorde:

    Hoi Jaap,

    Wat ontzettend moedig en een hele prestatie. Volg je verslag met belangstelling. We zouden het jou niet nadoen.Wij gesloopt na een heel gezellig weekend met Tonny en Anita in Antwerpen.En jij maar doorgaan met fietsen.Petje af hoor. Veel succes!

    Groetjes van Lina en Luud van de Voorde

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Frómista

FIETSTOCHT NAAR SANTIAGO DE COMPOSTELLA.

Per fiets alleen naar Spanje

Recente Reisverslagen:

03 Juni 2016

3 juni

03 Juni 2016

2 juni

03 Juni 2016

1 juni

30 Mei 2016

30 mei

29 Mei 2016

29 mei
JAAP

Actief sinds 09 April 2016
Verslag gelezen: 200
Totaal aantal bezoekers 12813

Voorgaande reizen:

28 April 2016 - 28 Juni 2016

FIETSTOCHT NAAR SANTIAGO DE COMPOSTELLA.

Landen bezocht: