30 mei - Reisverslag uit Santiago de Compostella, Spanje van JAAP ZWART - WaarBenJij.nu 30 mei - Reisverslag uit Santiago de Compostella, Spanje van JAAP ZWART - WaarBenJij.nu

30 mei

Door: Jaap

Blijf op de hoogte en volg JAAP

30 Mei 2016 | Spanje, Santiago de Compostella

Maandag 30 mei: Ik verblijf in het hotel waar mijn fiets wordt opgehaald door de Firma Soeters.
Eerst maar eens naar de kapper geweest. Daarna nieuwe sokken en ondergoed gekocht, wat ik had is te groot geworden.
Daarna om de koffie met wat lekkers en tevens mensen gesproken die ik onderweg ook ben tegen gekomen.
Bijzonder dat je ze verschillende keren onderweg ziet en nu hier weer.
En we hebben het allemaal kunnen doen!
Ik ben nu toch wel trots op mezelf dat ik dit bereikt heb.
Het is nu 15.00 uur en ik kom net uit de kathedraal. De non heeft
gezongen, het was afgeladen vol, het wierookvat werd geslingerd, kortom, het was bijzonder!
Ik zat naast een Duitser uit Hamburg die ik meerdere keren gesproken heb tijdens mijn reis. Gek toch dat je mekaar dan treft in een bank in de kathedraal zonder dat van te voren af te spreken. Is er dan toch iets?!..

  • 30 Mei 2016 - 22:00

    Sabrina :

    Kleine wereld.. Je mag zeker trots zijn op jezelf! Geniet van je laatste daar met Els! Tot snel, liefs Sabrina

  • 31 Mei 2016 - 06:38

    Jan Demeyere:

    Hoed af, Jaap!
    R - E - S - P - E - C - T! Respect!!
    Toen je hier in Vichte in West-Vlaanderen (België) door ons aan de kant werd gezet, hadden we meteen door, dat deze Eenzame Fietser een lange reis voor de boeg had, maar dat de bestemming Compostela zou zijn hadden we niet verwacht. Dat je het zou halen wisten we meteen, maar dat het ZO zou tegenzitten, hadden we nooit gedacht. Ik ben er zeker van, dat er nog NOOIT zo'n slechte Lente is geweest. Gisteren, waar we 20 graden zouden moeten hebben en het mooiste terrasjesweer, regende het hier in Vlaanderen weer pijpenstelen en was het "lente"-weer zo slecht als nooit tevoren, en dat strekte zich over half Europa uit, met beelden over verschrikkelijke onweders in Baden-Württemberg in Duitsland bvb. MEER kon het weer niet tegenzitten! En TOCH heb je het gehaald! Ons verging de lust om 'morgens uit bed op te staan, in dat vreselijke, druilerige, miezerige weer. JIJ ging in DAT weer naar Compastela rijden! En je gaf niet op!
    Daar hebben wij enorm respect voor, Jaap!
    Geniet van je succes!
    Jan & Lisa
    Vichte, B.

  • 31 Mei 2016 - 07:31

    Joost De Maat:

    Japio!

    Groot respect voor je dat je dit gefikst hebt!!!!

    Toppie.

  • 31 Mei 2016 - 22:47

    Lina V.d.Voorde:

    Goed gedaan Jaap.Wat een doorzettingsvermogen!Groeten aan Els en nog plezierige dagen.

    Luud en Lina v.d.Voorde

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Santiago de Compostella

FIETSTOCHT NAAR SANTIAGO DE COMPOSTELLA.

Per fiets alleen naar Spanje

Recente Reisverslagen:

03 Juni 2016

3 juni

03 Juni 2016

2 juni

03 Juni 2016

1 juni

30 Mei 2016

30 mei

29 Mei 2016

29 mei
JAAP

Actief sinds 09 April 2016
Verslag gelezen: 317
Totaal aantal bezoekers 12767

Voorgaande reizen:

28 April 2016 - 28 Juni 2016

FIETSTOCHT NAAR SANTIAGO DE COMPOSTELLA.

Landen bezocht: