2 juni - Reisverslag uit Middelburg, Nederland van JAAP ZWART - WaarBenJij.nu 2 juni - Reisverslag uit Middelburg, Nederland van JAAP ZWART - WaarBenJij.nu

2 juni

Door: Jaap

Blijf op de hoogte en volg JAAP

03 Juni 2016 | Nederland, Middelburg

Donderdag 2 juni: We waren natuurlijk veel te vroeg op het vliegveld na een bijzondere busreis. Je betaald € 3,= en je hebt je portemonnee nog niet dicht of de bus schiet vol gas vooruit. Waar jij dan blijft met je spullen en je koffer is voor de chauffeur niet belangrijk. Je wordt trouwens wel opgevangen door de medereizigers die dit al eerder hebben meegemaakt.
We hebben vroeg ingecheckt en dachten nog even taxfree te gaan shoppen.
Ja hoor, 2 winkeltjes waren er, ben je gauw klaar.
Lang wachten dus op de vlucht naar Madrid.
In Madrid moesten we overstappen in een ander vliegtuig, dat ging goed.
Het landen in Brussel gaf weer de nodige oor klachten, maar ja, dat is niet anders.
Daar aangekomen, stonden Tonny en Anita van de Voorde ons op te wachten. Onderweg naar huis nog even gezellig wezen eten met z'n viertjes.
Veel dank hoor, Tonny en Anita voor alle hulp die jullie hebben gegeven tijdens mijn afwezigheid en voor het brengen en halen!
Eénmaal thuis kinderen en familie gebeld dat ik weer thuis was.
We gingen net naar bed toen de bel ging en wie was daar? Lenneke, nog even bijkletsen en toen naar bed.

• 03 Juni 2016 - 16:42

Rene:

Bedankt voor de mooie verslagen Jaap!!!!
    Vind het super wat je gedaan heb.
    Wat een avontuur en nu weer lekker thuis.