Soulac sur Mer - Reisverslag uit Soulac-sur-Mer, Frankrijk van JAAP ZWART - WaarBenJij.nu Soulac sur Mer - Reisverslag uit Soulac-sur-Mer, Frankrijk van JAAP ZWART - WaarBenJij.nu

Soulac sur Mer

Door: Jaap

Blijf op de hoogte en volg JAAP

15 Mei 2016 | Frankrijk, Soulac-sur-Mer

Dinsdag 10 mei naar de boot gefietst in Royan. Slechte benen alsof er blubber in zat. Dit was de 1e keer dat ik zulke benen had. De boor voer net weg zodat ik een uur moest wachten. Om 18.00 uur was ik aan de overkant, nu nog een camping zoeken. Deze gevonden in Lillan, toch nog 78 km gefietst en 2041 kcal. verbruikt.
Morgen moet ik eerder stoppen want de was is ernstig aan de beurt!
Nu ga ik douchen en dan heb ik nog een 1/2 liter wijn!

Woensdag 11 mei: 7.15 uur opgestaan, ontbijtje gemaakt en met regen ingepakt en dat is niet prettig. Tegen 1/2 10 pas gaan rijden.
Route was niet makkelijk te vinden, wel heel mooi om te rijden.
Bewegwijzering met Franse slag dus als je niet oplet rij je verkeerd.
In Hourtin aan de boulevard koffie gedronken. Was niet veel aan, alles is uitgestorven. Daarna langs mooie, in de duinen liggende wegen, naar Carcans-Plage gereden. Camping opgezocht die wel open was, tent opgezet en de grote was gedaan.
Om 16.00 uur kwam ik op de camping aan maar de wasserij was gesloten. De mevrouw die mij inschreef heeft wat oude bijna lege wasmiddelflessen opgezocht, die met water omgespoeld zodat het net genoeg was voor mijn was die nu hangt te drogen. Ik stop nu en ga in het dorp wat eten.

  • 15 Mei 2016 - 18:45

    Sjoukje:

    Hoi jaap,

    Het weer zit niet mee, jammer. Maar je laatvje niet kisten.
    Ik heb bewondering voor je doorzettingsvermogen. Leuk om te lezen hoe het met je gaat en een beetje mee te reizen. Ik begreep van cobien dat hij je geaproken heeft. Hier hebben we ook koude oinksterdagen. Verder alles oké hier. Geniet ervan en ik duim voor beter weer.
    Liefs sjoukje

  • 16 Mei 2016 - 11:06

    Anita & Tonny:

    Hey Jaap,
    We beginnen je te missen hier! Je schiet al lekker op en we lezen dat de tocht niet geheel vlekkeloos verloopt. Gelukkig ontmoet je veel aardige mensen die je behulpzaam zijn. Eigenlijk zoals je zelf bent, als je kan helpen dan doe je dat gewoon. We zijn benieuwd wanneer je de Spaanse grens passeert. Dat is dan toch weer een mijlpaal!
    Veel plezier en succes op je verdere tocht. Gewoon blijven trappen! Je kan het!
    Veel groeten van Anita & Tonny

  • 16 Mei 2016 - 13:39

    Lenneke:

    Je vders, je gaat wel heel erg snel! Voor we het weten ben je op het eind punt.
    Je verslagen worden goed gelezen, de teller staat al op 798!

    Geniet van je reis, dikke kus -x-

  • 16 Mei 2016 - 15:35

    Hans En Wil:

    Hoi Jaap! Er zit wel eens wat tegen, maar je bent al ver! We hebben via sms kontakt gehad, maar het is heel leuk om in de reisverslagen te lezen hoe je dagen eruit zien. Vooral fietsen, dus. Een prestatie, hoor! Veel succes verder, groeten, Hans en Wil

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Soulac-sur-Mer

FIETSTOCHT NAAR SANTIAGO DE COMPOSTELLA.

Per fiets alleen naar Spanje

Recente Reisverslagen:

03 Juni 2016

3 juni

03 Juni 2016

2 juni

03 Juni 2016

1 juni

30 Mei 2016

30 mei

29 Mei 2016

29 mei
JAAP

Actief sinds 09 April 2016
Verslag gelezen: 240
Totaal aantal bezoekers 12811

Voorgaande reizen:

28 April 2016 - 28 Juni 2016

FIETSTOCHT NAAR SANTIAGO DE COMPOSTELLA.

Landen bezocht: