Saint Jean Pied de Port - Reisverslag uit Saint-Jean-Pied-de-Port, Frankrijk van JAAP ZWART - WaarBenJij.nu Saint Jean Pied de Port - Reisverslag uit Saint-Jean-Pied-de-Port, Frankrijk van JAAP ZWART - WaarBenJij.nu

Saint Jean Pied de Port

Door: Els

Blijf op de hoogte en volg JAAP

16 Mei 2016 | Frankrijk, Saint-Jean-Pied-de-Port

Hallo allemaal,

Ik schrijf even een verslagje want Jaap krijgt geen verbinding via wifi.
Gisteren is hij aangekomen in St.Jean waar Ton en ik 2 jaar terug zijn gestart.
Het was een pittig dagje met veel klimmetjes van 11 - 12 procent. Hij werd meteen verwelkomt door een Hollander met: zoek je de camping? Daar is het en ga maar naast dat groene tentje staan want dat is van mij.
Het is heel druk en er zijn onnoemelijk veel wandelaars. Er staat nog een Engelsman naast Jaap en gisteravond zijn ze gezamenlijk wezen eten.
Vandaag, 16 mei, een rustdag en dat is nodig voor de knieën.
Morgen gaat Jaap eerst naar het postkantoor om alles wat niet nodig is op te sturen naar huis, en dan op pad.
Ton en ik weten er alles van, de Pyreneeën over en da's geen kattepis.
We gaan ervan horen!

• 16 Mei 2016 - 20:33

Karin:

Hoi Els, en trek jij het nog zo zonder Jaap? Wat knap al dat fietsen. En een rustdag is ook wel eens fijn....knieën en billen rust gunnen en dan er weer strak tegenaan;)

• 16 Mei 2016 - 22:37

Sjoukje:

Effe rusten Jaap, je hebt het verdiend. Wat een prestatie. xx Sjoukje

• 17 Mei 2016 - 18:34

Cor En Lianne:

Hoi Jaap, petje af voor jou. Het is een hele trap en dan zit het weer ook nog niet mee, maar dat is nu misschien beter. Leuk om je belevenissen te lezen. Bij Royan met een bootje, ja met de fiets mag je die hoge brug natuurlijk niet over, heb je dat ook eens gedaan. Redelijk veel vlak gereden zeker tot nu toe, maar nu gaat het beginnen. We wensen je goede fietsbenen toe! Succes hoor! Groetjes, Cor en Lianne. Els voor jou komt hij nu ook op bekend terrein, beleef je het vast nog intenser mee. Ook groetjes voor jou.