Vertrek 28 april 2016 - Reisverslag uit Compiègne, Frankrijk van JAAP ZWART - WaarBenJij.nu Vertrek 28 april 2016 - Reisverslag uit Compiègne, Frankrijk van JAAP ZWART - WaarBenJij.nu

Vertrek 28 april 2016

Door: Jaap

Blijf op de hoogte en volg JAAP

03 Mei 2016 | Frankrijk, Compiègne

Donderdag 28 april om 06.45 vanuit huis vertrokken naar de pont in Vlissingen. Anita en Tonny van de Voorde, Anne-Jan en Sabrina waren gekomen om mij uit te zwaaien.
Lenneke was bij de pont in Vlissingen om me gedag te zeggen.
07.33 van Vlissingen naar Breskens en van daar verder.
Ik had daar gelijk een mevr. die van alles had te vertellen over haar zus die deze route ook had gefietst.
Bij het vliegveld van Oostwinkel? 8 km omgereden omdat de weg was afgesloten.
Koffie gedronken in een buskotje langs de weg bij Ursul. Daar stopte een zekere Luc de Mulder die een praatje kwam maken vanwege zijn vrouw, die de tocht ook had gefietst.
Daarna doorgereden naar Waregem waar ik totaal ben verdwaald! Ongeveer 40 km verkeerd gereden en daar wordt je niet vrolijk van!
Bij Zevegem werd ik staande gehouden door een automobilist die toeterde en wenkte naar mij dat hij me wilde spreken.
Ben gestopt en hij wilde mijn blog adres zodat hij me kon volgen.
Leuk toch zoals die Belgen reageren op een fietsende Hollander.
Doorgereden naar de camping, tent opgezet, gegeten en Els gebeld. Daarna gedoucht en de tent ingeruimd.
Ik heb totaal aan km deze dag 146,3 km, 6403 kcal en in totaal 8,54 uur gefietst! Hartslag max. 150.
Ik heb wel wat problemen met mijn zitvlak, dat is opgezet en geeft een branderig gevoel. Hoop dat het morgen minder is.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Compiègne

FIETSTOCHT NAAR SANTIAGO DE COMPOSTELLA.

Per fiets alleen naar Spanje

Recente Reisverslagen:

03 Juni 2016

3 juni

03 Juni 2016

2 juni

03 Juni 2016

1 juni

30 Mei 2016

30 mei

29 Mei 2016

29 mei
JAAP

Actief sinds 09 April 2016
Verslag gelezen: 179
Totaal aantal bezoekers 12819

Voorgaande reizen:

28 April 2016 - 28 Juni 2016

FIETSTOCHT NAAR SANTIAGO DE COMPOSTELLA.

Landen bezocht: