zondag 1 mei - Reisverslag uit Compiègne, Frankrijk van JAAP ZWART - WaarBenJij.nu zondag 1 mei - Reisverslag uit Compiègne, Frankrijk van JAAP ZWART - WaarBenJij.nu

zondag 1 mei

Door: els

Blijf op de hoogte en volg JAAP

01 Mei 2016 | Frankrijk, Compiègne

verslag volgt, foto's geplaatst.

• 01 Mei 2016 - 17:01

Sabrina :

Hij doet het!

• 02 Mei 2016 - 11:56

Jan Demeyere:

Samen met mijn dochter Lisa ben ik heel benieuwd hoe het loopt! Ik geloof dat het donderdag was, toen ik je in Vichte in West-Vlaanderen (al na 128 km) aan de kant zette, om even te polsen waar deze zó bepakte reiziger wel naartoe zou gaan. Je wou nog 80 km rijden tot de camping. Heel de tijd klonk het liedje van Boudewijn Degroot dan in mijn hoofd: "Hoe sterk is de eenzame fietser die krom gebogen over zijn stuur tegen de wind... Zichzelf een weg baant?" Ik denk die vraag kan men als volgt beantwoorden: "HEEL STERK!!"
    We wensen je veel moed en uithoudingsvermogen toe en zullen hier regelmatig eens komen kijken. Voor nu sturen we je vanaf woe/do HOGERE temperaturen! Hou je goed!! In onze gedachten begeleiden we je! Jan & Lisa

• 04 Mei 2016 - 16:08

Foort-Jan Van Kleunen:

Kom op Jaap ! Biefstukje op het zadel en gaan met die banaan !
    Succes man !!!