16 mei - Reisverslag uit Saint-Jean-Pied-de-Port, Frankrijk van JAAP ZWART - WaarBenJij.nu 16 mei - Reisverslag uit Saint-Jean-Pied-de-Port, Frankrijk van JAAP ZWART - WaarBenJij.nu

16 mei

Door: Jaap

Blijf op de hoogte en volg JAAP

17 Mei 2016 | Frankrijk, Saint-Jean-Pied-de-Port

Maandag 16 mei: uitgeslapen tot 07.30 uur, gegeten en met z'n drieën ( Arie, Michael en ik) naar de supermarkt gelopen voor eten en een nieuw slaapmatje.Die ik had, daar zit nu zo'n bobbel op dat er niet meer op te slapen valt.
Ik kook vanavond voor alle drie spaghetti.
Om half 1, nadat ik wat gegeten had, ben ik alleen naar de stad gegaan om een kaarsje op te steken voor de verjaardag van mijn moeder Leentje.
Nu probeer ik al 2 uur wifi aan de praat te krijgen maar ik krijg geen verbinding. De koffie loopt onderhand mijn neus uit, nog één keer en dan stop ik ermee.
Morgenvroeg om 09.00 uur moet ik bij het postkantoor zijn om wat spullen terug naar huis te sturen. Daarna ga ik op pad naar Spanje! Spannend vind ik het wel om deze grote bergen over te gaan, hoop dat ik het kan!
We gaan ervoor, er zijn er al zoveel gegaan dus waarom ik dan niet?!
De natuur is hier in ieder geval geweldig, al die grote bulten voor en naast je.

  • 17 Mei 2016 - 21:42

    Gwendolyn:

    Succes Jaap! Ik blijf je met bewondering volgen.
    Wie had dat een paar jaar geleden gedacht, helemaal super.

    Groetjes

  • 17 Mei 2016 - 22:00

    Jan De Winter:

    De bergen ga je ook bedwingen Jaap zeker weten, succes gr. jan

  • 17 Mei 2016 - 22:04

    Rene:

    Succes Jaap. En je kunt het.
    Vind het leuk om je gebeurtenissen te lezen.

  • 18 Mei 2016 - 07:48

    Greet:

    Hallo Japio,
    16 mei zijn we eerst gaan zwemmen (niet in de o-schelde hoor) en daarna gegeten in de Heerenkeet.
    Wij zijn Johan, Katja, Ben, Britt en ik.
    Geweldig dat je al zo ver bent, petje af.
    Wens je ook voor je rit door de bergen succes en veel plezier.
    Groetjes en hou je haaks, je zusje.

  • 18 Mei 2016 - 13:55

    Lieneke En John:

    He Jaap ik dat dat je een stukje door zeeuws vlaanderen ging rijden maar je ben wel veel verder leuk om te volgen en succes

  • 18 Mei 2016 - 21:25

    Tineke En Jaap:

    Hoi,Jaap, veel bewondering voor jou hoor,al dat slechte weer,hoop dat het nu beter wordt. Nu gaat het beginnen ,de reis naar boven,je kunt het,weet het zeker,Spanje lonkt.....zorg goed voor jezelf,we blijven je met veel plezier volgen, succes xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Saint-Jean-Pied-de-Port

FIETSTOCHT NAAR SANTIAGO DE COMPOSTELLA.

Per fiets alleen naar Spanje

Recente Reisverslagen:

03 Juni 2016

3 juni

03 Juni 2016

2 juni

03 Juni 2016

1 juni

30 Mei 2016

30 mei

29 Mei 2016

29 mei
JAAP

Actief sinds 09 April 2016
Verslag gelezen: 219
Totaal aantal bezoekers 12804

Voorgaande reizen:

28 April 2016 - 28 Juni 2016

FIETSTOCHT NAAR SANTIAGO DE COMPOSTELLA.

Landen bezocht: