Japie in Parijs!! - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van JAAP ZWART - WaarBenJij.nu Japie in Parijs!! - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van JAAP ZWART - WaarBenJij.nu

Japie in Parijs!!

Door: Jaap

Blijf op de hoogte en volg JAAP

05 Mei 2016 | Frankrijk, Parijs

Maandag: voor vandaag de navigatie ingesteld op Arc de Triomf en hup weg was ik, op naar Parijs.
En daar kwam ik aan, wat een verkeer, plein vol met auto's, bussen, scooters en motoren. Een getoeter en gedrang! Ik kon met mijn fiets onder het plein door en zo stond ik 43 jaar later weer op de plek waar ik was toen ik 19 jaar oud was. Samen met Hans Wiebols was ik daar toen met de motor. Helaas heb ik daar geen foto van.
Ik heb dit als zeer bijzonder ervaren.
Toen naar de Eiffeltoren gereden, nou die kun je niet missen. Poosje in gedachten daar gestaan en weer verder naar het Louvre. Daar ben ik met Els geweest, op naar de Notre Dome.
En toen een hele tocht langs de Seine en naar de camping.
Vandaag 97,8 km gefietst. Ik blijf nog een dagje in Parijs.
Dinsdag op camping Bois de Boulonge: uitgeslapen tot 07.30 uur, ontbijt gemaakt en mijn fiets nagekeken, en ketting gesmeerd. >Weer op weg naar de stad bedenk ik: misschien kan ik wel het traject van de tour de France rijden over de Chanselysee?! En ja hoor, ik ben gewoon gegaan en heb op mijn eigen fiets het traject gereden tot de finish. Er waren maar 8 banen hoor en ik heb gewonnen haha! Gaaf hé.
Terug naar de camping, douchen, biertje.


  • 05 Mei 2016 - 16:50

    Gwendolyn:

    Jaap, wat geweldig dat je dit doet!
    Ik ga je tocht volgen.
    Veel succes.

    Groetjes,
    Gwendolyn

  • 05 Mei 2016 - 19:42

    Cobien:

    Hoi Jaap,

    Wat een mooie reis ben je aan het maken, petje af hoor.
    Je vertelde mij voor je vertrek, als ik in Parijs kom ben ik al tevreden. Nu sta je daar vol trots. Ik vindt het een hele prestatie en het kan nu alleen nog maar beterder worden. De temperatuur gaat naar boven en ook aan vriendschap onderweg ontbreekt het je niet. Het is erg leuk je reisverslagen te lezen, we blijven je volgen. Nou goede reis verder en tot horens. Groetjes Cobien en Sjoukje.

  • 06 Mei 2016 - 13:27

    Tineke:

    Jaap prachtige reis hoor,wij volgen je verslagen met veel intresse,hoop op warmer weer voor jou,hier is het heerlijk warm,fijne reis verder en tot de volgende keer, groeten Jaap en Tineke xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Parijs

FIETSTOCHT NAAR SANTIAGO DE COMPOSTELLA.

Per fiets alleen naar Spanje

Recente Reisverslagen:

03 Juni 2016

3 juni

03 Juni 2016

2 juni

03 Juni 2016

1 juni

30 Mei 2016

30 mei

29 Mei 2016

29 mei
JAAP

Actief sinds 09 April 2016
Verslag gelezen: 239
Totaal aantal bezoekers 12750

Voorgaande reizen:

28 April 2016 - 28 Juni 2016

FIETSTOCHT NAAR SANTIAGO DE COMPOSTELLA.

Landen bezocht: