24 mei - Reisverslag uit Astorga, Spanje van JAAP ZWART - WaarBenJij.nu 24 mei - Reisverslag uit Astorga, Spanje van JAAP ZWART - WaarBenJij.nu

24 mei

Door: Jaap

Blijf op de hoogte en volg JAAP

26 Mei 2016 | Spanje, Astorga

Dinsdag 24 mei: Vandaag om 06.00 uur eruit gegaan en mijn ontbijtje opgehaald. en dat was goed verzorgd: brood, jam, jus d'oranje, koffie en gebak!! Om 07.15 uur weggereden. Het was toen 1,5 graad en ik had hagel onderweg! Om 08.45 uur was ik in Leon bij de kathedraal op het plein.
Eerst koffie gedronken en toen Pascal gebeld of hij ook in Leon was.
Dat was zo en we zijn samen om een stempel geweest en toen door gereden naar Astorga.
Onderweg hadden we regen. Bij de 1e refugio werden we als fietsers niet toe gelaten, dus op naar de volgende. Bed opgemaakt, gedoucht en de stad in. Het is me daar gaan regenen, de straten helemaal blank!
Samen met Pascal ben ik gaan eten en daarna had ik een massage. Heerlijk, maar voor je gevoel veel te kort!
Met Els gebeld en daarna dit blog geschreven. Morgen moeten we weer een berg van 1450 m over.
Vandaag 92,4 km gereden en 2048 kcal verbruikt.
Het gaat al opschieten, nog even doorzetten en we zitten in Santiago de Compostella!