18 mei - Reisverslag uit Puente la Reina, Spanje van JAAP ZWART - WaarBenJij.nu 18 mei - Reisverslag uit Puente la Reina, Spanje van JAAP ZWART - WaarBenJij.nu

18 mei

Door: Jaap

Blijf op de hoogte en volg JAAP

19 Mei 2016 | Spanje, Puente la Reina

Woensdag 18 mei: Wat een vreselijk koude en natte nacht was dit. Zo goed als niks geslapen. Het was ze vreselijk vochtig dat mijn slaapzak, kussen en de bodem van de tent gewoon nat waren. Het was maar 2 graden!
Ik had alles aangetrokken wat ik had en had het nog koud. (Ik dacht: dat gaan we niet meer doen!)
Om 06.00 uur gestaan en ingepakt en om 07.30 weg richting Pamplona.
Eigenlijk viel het daar een beetje tegen, koffie gedronken en boodschappen gedaan en verder gefietst naar Puente la Reine. Een mooie glooiende weg met heuvels van zo'n 8 procent.
Daar aangekomen was alles volgeboekt. Als je niet gereserveerd had kwam je niet aan de bak. Bij een soort VVV is mij de Alberge Santiago Apostel aanbevolen, onder de brug door, 14 procent naar boven, en dan na 800 m ligt hij daar. En nu lig ik voor het eerst in een stapelbed, wel bovenin.
We eten vanavond gezamenlijk en morgen is er ontbijt. Zo, servessa besteld, tent te drogen gehangen en wifi aan de praat gekregen. Toch weer 91 km gereden en 2229 kcal verbruikt. Ben benieuwd hoe dat gaat vannacht, in zo'n stapelbed!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Puente la Reina

FIETSTOCHT NAAR SANTIAGO DE COMPOSTELLA.

Per fiets alleen naar Spanje

Recente Reisverslagen:

03 Juni 2016

3 juni

03 Juni 2016

2 juni

03 Juni 2016

1 juni

30 Mei 2016

30 mei

29 Mei 2016

29 mei
JAAP

Actief sinds 09 April 2016
Verslag gelezen: 179
Totaal aantal bezoekers 12758

Voorgaande reizen:

28 April 2016 - 28 Juni 2016

FIETSTOCHT NAAR SANTIAGO DE COMPOSTELLA.

Landen bezocht: