Richting Parijs - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van JAAP ZWART - WaarBenJij.nu Richting Parijs - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van JAAP ZWART - WaarBenJij.nu

Richting Parijs

Door: Jaap

Blijf op de hoogte en volg JAAP

05 Mei 2016 | Frankrijk, Parijs

Onderweg ben ik mede fietsers tegen gekomen. Een echtpaar Laurens en Ans Spit. We hebben samen een eind opgereden.
In St.Quentin was de camping dicht en na weer een dag in de regen nu even in een hotel. Hier verblijven ook de 3 dames die ik eerder heb ontmoet en ook naar Santiago fietsen.
Zondag prachtige tocht gefietst. In Noyon de kathedraal bezocht, daar werd op het orgel gespeeld, prachtig!
Ook een nonnetje gevonden dat een stempel in mijn pas heeft gezet.
Weer op weg naar Compiegne gaat het fout door een wegomlegging. Ik rijdt fout en mijn navigatie houdt er mee op.
Twee uur later dan gepland naar Niery dwars door het bos. Geweldig wat een mooie natuur.
Inmiddels 108 km verder en de pijp is leeg. Er is niks open, geen hotel of camping. En dan een shoarmatent, eten en gevraagd of hij ergens een plek wist om te overnachten.
En jawel, ik kon daar een kamer nemen, fiets naar binnen, bed was schoon en dat was goed.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Parijs

FIETSTOCHT NAAR SANTIAGO DE COMPOSTELLA.

Per fiets alleen naar Spanje

Recente Reisverslagen:

03 Juni 2016

3 juni

03 Juni 2016

2 juni

03 Juni 2016

1 juni

30 Mei 2016

30 mei

29 Mei 2016

29 mei
JAAP

Actief sinds 09 April 2016
Verslag gelezen: 189
Totaal aantal bezoekers 12761

Voorgaande reizen:

28 April 2016 - 28 Juni 2016

FIETSTOCHT NAAR SANTIAGO DE COMPOSTELLA.

Landen bezocht: