Richting Parijs - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van JAAP ZWART - WaarBenJij.nu Richting Parijs - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van JAAP ZWART - WaarBenJij.nu

Richting Parijs

Door: Jaap

Blijf op de hoogte en volg JAAP

05 Mei 2016 | Frankrijk, Parijs

Onderweg ben ik mede fietsers tegen gekomen. Een echtpaar Laurens en Ans Spit. We hebben samen een eind opgereden.
In St.Quentin was de camping dicht en na weer een dag in de regen nu even in een hotel. Hier verblijven ook de 3 dames die ik eerder heb ontmoet en ook naar Santiago fietsen.
Zondag prachtige tocht gefietst. In Noyon de kathedraal bezocht, daar werd op het orgel gespeeld, prachtig!
Ook een nonnetje gevonden dat een stempel in mijn pas heeft gezet.
Weer op weg naar Compiegne gaat het fout door een wegomlegging. Ik rijdt fout en mijn navigatie houdt er mee op.
Twee uur later dan gepland naar Niery dwars door het bos. Geweldig wat een mooie natuur.
Inmiddels 108 km verder en de pijp is leeg. Er is niks open, geen hotel of camping. En dan een shoarmatent, eten en gevraagd of hij ergens een plek wist om te overnachten.
En jawel, ik kon daar een kamer nemen, fiets naar binnen, bed was schoon en dat was goed.